Strategische sessie & uitreiking Six Star Service Award!

donderdag 13 okt 2022

Het derde kwartaal van 2022 is alweer voorbij. Het was dus weer tijd voor een strategische sessie én de uitreiking van de Six Star Service Award. Benieuwd waarom Annelotte dit keer het mooiste Six Star Service verhaal had? Lees dan zeker verder.

Thema “aan de slag!”

Elk kwartaal houden we een strategische sessie. Het thema van de strategische sessie was dit keer “aan de slag!” Na een heerlijke zomervakantie is iedereen alweer een tijdje aan het werk en zijn er verschillende dingen gebeurd. Zo hebben we in korte tijd ons team versterkt met diverse nieuwe collega’s en gaan we de komende tijd extra inzetten op cursus & ontwikkeling. Aan de slag dus!

Ken je klant

Naast dat Hanneke het een en ander vertelde over actuele zaken, opleidingen en onze strategie, had ze ook een spel toegevoegd. Een spel om te testen hoe goed collega’s de verschillende klanten kennen en om klanten beter te leren kennen. Doorfluistertje met de slogan van de klant waar de laatste het bedrijf moest raden of het uitbeelden van het bedrijf met handen en voeten. Een leuk interactief stuk waardoor iedereen weer (nieuwe) klanten beter leert kennen.

Uitreiking Six Star Service Award

Tijdens de strategische sessie is het inmiddels vaste traditie om de Six Star Service wisseltrofee door te geven. Vorig jaar hebben we namelijk als team deelgenomen aan de Six Star Service Game van Sydney Brouwer. Six Star Service is service die zó goed is, dat het een extra ster verdient. Door Six Star Service aan klanten te verlenen, creëer je een positieve herinnering bij klanten waar ze over (blijven) vertellen én voor terugkomen. Omdat wij het Six Star Service gedachtegoed binnen felix. willen blijven koesteren, hebben we een heuse ‘Six Star Service wisseltrofee’ geïntroduceerd.

Dit keer had Annelotte het mooiste Six Star Service verhaal

Dit keer had marketingmedewerker Annelotte het mooiste Six Star Service verhaal. Een tijdje terug hebben we namelijk een leuke fotoshoot gehad op locatie bij een klant. Het personeel van deze klant was die dag zo attent en meedenkend geweest dat Annelotte dit niet ongezien wilde laten. Daarom regelde ze als verrassing een taart voor het personeel van deze klant.

Maar voordat ze dat deed liep ze eerst even binnen bij collega Wilbert van de loonafdeling of er niet toevallig die dag iemand jarig was. Twee keer taart op één dag zou wellicht wat teveel van het goede zijn en bovendien zou dit de traktatie van een eventueel jarige medewerker wat doen laten ondersneeuwen. Wat bleek: er was die dag inderdaad een jarige bij de klant. De oplossing was simpel: de taart werd een dag later bezorgd. Op deze manier was het dus dubbel genieten.

Een mooi Six Star Service verhaal. Uit de handen van vorige winnares Lilian ontving Annelotte de felbegeerde bokaal!

Logo felix.
Goudplevier 123
8271 GB IJsselmuiden
Duurzaamheid
felix. en duurzaamheid
Lees het hier
Daar word jij wijzer van
Gratis tips afgestemd op jouw branche
Laat je e-mailadres achter en we houden je op de hoogte van nieuwe regelgeving en andere nieuwswaardigheden.
felix. © 2025 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer | Privacy | Algemene voorwaarden