Strategische sessie & uitreiking Six Star Service Award!

dinsdag 26 jul 2022

Het eerste halfjaar van 2022 is alweer voorbij. En dat betekent dat het weer tijd was voor een strategische sessie én de uitreiking van de Six Star Service Award. Lees je mee?

Elk kwartaal een strategische sessie

Na afloop van ieder kwartaal komen we met ons team bij elkaar voor een strategische sessie. Samen met ons team blikken we terug op het kwartaal dat achter ons ligt. Ook kijken we vooruit naar het tweede kwartaal. Waar staan we nu? Waar willen we naartoe? En vooral: hoe komen we daar? Na een strategische sessie staan alle neuzen weer dezelfde kant op.

Thema “Naar buiten!”

Het thema van de strategische sessie was dit keer “Naar buiten!” Bij felix. zijn we er namelijk van overtuigd dat adviseurs niet gemaakt zijn om de hele dag binnen te zitten. Buiten de deur de klant bezoeken is goed voor iedereen. Het maakt ons bekwamer, meer betrokken én gelukkiger. En dat hoeft helemaal niet moeilijk of ver weg te zijn.

De boodschap van de sessie was dan ook: scheur eens op de fiets of met de auto naar je klant in plaats van op kantoor af te spreken. Of maak eens samen met de klant een stevige wandeling. Door naar buiten te gaan voel je je van binnen ook meteen een stukje beter!

Uitreiking Six Star Service Award

Tijdens de strategische sessie is het inmiddels vaste traditie om de Six Star Service wisseltrofee door te geven. Vorig jaar hebben we namelijk als team deelgenomen aan de Six Star Service Game van Sydney Brouwer. Six Star Service is service die zó goed is, dat het een extra ster verdient.

Door Six Star Service aan klanten te verlenen, creëer je een positieve herinnering bij klanten waar ze over (blijven) vertellen én voor terugkomen. Het doen van een extra stap komt bijna altijd voort uit menselijkheid en emotie. Omdat wij het Six Star Service gedachtegoed binnen felix. willen blijven koesteren, hebben we een heuse ‘Six Star Service wisseltrofee’ geïntroduceerd.

Na collega’s Jan-Gert, Wilbert, Bertine en Jeniene had nu Lilian het mooiste Six Star Service verhaal. Lilian heeft als jurist de afgelopen periode verschillende cliënten bijgestaan in juridische geschillen en advieszaken, waaronder ook een kwestie op het gebied van ontslagrecht.

Naast een juridisch sterk betoog wist Lilian ook goed de emotie & gevoelens van haar cliënte te doorgronden. De cliënte van Lilian liet haar namelijk weten zich bijzonder gehoord te voelen en zelfs stil te worden van de brief die Lilian voor haar had opgesteld. Een mooi voorbeeld van het tonen van empathie en de klant écht willen begrijpen. Six Star Service dus!

De wisseltrofee staat inmiddels te pronken op het bureau van Lilian. Op naar nog meer Six Star Service verhalen! Wij zijn benieuwd welke collega het Six Star Service verhaal van Lilian het volgende kwartaal weet te overtreffen… The battle is on!

Logo felix.
Goudplevier 123
8271 GB IJsselmuiden
Duurzaamheid
felix. en duurzaamheid
Lees het hier
Daar word jij wijzer van
Gratis tips afgestemd op jouw branche
Laat je e-mailadres achter en we houden je op de hoogte van nieuwe regelgeving en andere nieuwswaardigheden.
felix. © 2024 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer | Privacy | Algemene voorwaarden