In april en mei dit jaar hebben we als team deelgenomen aan de Six Star Service Game van Sydney Brouwer. Six Star Service is service die zó goed is, dat het een extra ster verdient. Door Six Star Service aan klanten te verlenen, creëer je een positieve herinnering bij klanten waar ze over (blijven) vertellen én voor terugkomen. Omdat wij het Six Star Service gedachtegoed binnen felix. willen blijven koesteren, hebben we een heuse ‘Six Star Service wisseltrofee’ geïntroduceerd.
De collega met het beste Six Star Service verhaal ontvangt deze wisseltrofee. En de eerste winnaar is vorige week bekroond: collega Jan-Gert Bosman! Jan-Gert heeft de afgelopen tijd onder extreme tijdsdruk zijn agenda volledig om moeten gooien, zodat er op tijd stukken bij de klant en de bank konden worden aangeleverd. Zo kon onze klant weer rustig slapen. Een mooi Six Star Service verhaal. De wisseltrofee staat inmiddels dan ook terecht te pronken op het bureau van Jan-Gert.
Op naar nog meer Six Star Service verhalen! Wij zijn benieuwd welke collega het Six Star Service verhaal van Jan-Gert binnenkort weet te overtreffen… The battle is on! 😉