Het derde kwartaal van 2023 is alweer voorbij. Het was dus weer tijd voor een strategische sessie én de uitreiking van de Six Star Service Award. Benieuwd waarom Gerrit dit keer het mooiste Six Star Service verhaal had? Lees dan zeker verder.
Elk kwartaal houden we een strategische sessie. Na een heerlijke zomervakantie is iedereen alweer een tijdje aan het werk en zijn er verschillende dingen gebeurd. Zo hebben we onze klanten opnieuw bewust gemaakt van de gemakken en voordelen van het HT met een persoonlijke kaart en is onze collega Bertine weer begonnen na haar zwangerschapsverlof voor hun dochter Noa.
Tijdens een strategische sessie gaan we als collega’s nog even langer door. Na werktijd sparren we samen over onze strategie, valkuilen en oplossingen voor ondernemers en doen we een aantal kleine activiteiten. Zo deze keer een varken tekenen. Kan niet moeilijk zijn toch?! Maar met deze oefening werd al snel duidelijk dat communicatie en verwachtingen afstemmen heel belangrijk zijn wat inherent staat aan afspraken met collega’s, klanten of leveranciers. Na elkaar als team weer beter te kennen en samen nagedacht over de komende tijd, was het tijd voor een heerlijk en ontspannen samen eten.
Tijdens de strategische sessie is het inmiddels vaste traditie om de Six Star Service wisseltrofee door te geven. Inmiddels al weer twee jaar hebben we namelijk als team deelgenomen aan de Six Star Service Game van Sydney Brouwer. Six Star Service is service die zó goed is, dat het een extra ster verdient. Door Six Star Service aan klanten of collega’s te verlenen, creëer je een positieve herinnering bij klanten of collega’s waar ze over (blijven) vertellen én voor terugkomen. Omdat wij het Six Star Service gedachtegoed binnen felix. willen behouden, hebben we een heuse ‘Six Star Service wisseltrofee’ geïntroduceerd.
Onze video-editor Gerrit werkt vier dagen bij ons. Jos wilde graag een video van de ondertekening van zijn nieuwe plekje maar de passering vond plaatst op de vrije dag van Gerrit.
Gerrit stelde voor dat hij wel kon komen om te filmen. Dit was natuurlijk al erg fijn maar daar bovenop dacht hij ook nog goed mee en nam echt de tijd. Als kers op de taart had Jos dezelfde ’s avonds nog de video zodat hij deze kon plaatsen. Extra werken zonder dat het hoeft en gevraagd is maar wel een collega blij maken! Dat heeft Gerrit gedaan en daarom kreeg hij de meeste stemmen van collega’s om de Six Star Service wisseltrofee te winnen met de bijbehorende boekenbon. Uit de handen van vorige winnares Annelotte ontving Gerrit de felbegeerde bokaal.