Vacature

Zie jij wat er moet gebeuren, nog voordat het gevraagd wordt? Zit plannen, regelen en organiseren in je bloed? Dan wachten wij met smart op je! 

Jouw werkzaamheden als managementassistent bij felix. in het kort

Als managementassistent ben je de rechterhand van ons enthousiaste en drukbezette management. Je ondersteunt en ontzorgt het management op administratief en organisatorisch gebied. Je deinst niet terug voor een onverwachte wending van je werkdag, denkt altijd aan alles, meerdere stappen vooruit en krijgt energie van regelen en coördineren. 

Jij werkt nauw samen met het management en krijgt de verantwoordelijkheid voor een divers takenpakket. Naast secretariële werkzaamheden bied jij ook ondersteuning bij PR- en marketingactiviteiten en bij projecten. Ook ben je een belangrijke schakel in het contact met klanten en de interne organisatie. 

Een greep uit je takenpakket:

  • Agendabeheer, afspraken maken en voorbereiden. 
  • Het in goede banen leiden van mailverkeer in de mailbox, prioriteiten stellen en waar mogelijk al (voorbereidende) acties nemen. 
  • Plannen en verzorgen van de logistieke organisatie van vergaderingen en afspraken. 
  • Signaleren en attenderen op belangrijke deadlines. 
  • Het (mede) organiseren van interne- en externe evenementen. 
  • Zorgdragen voor PR, marketing en communicatiewerkzaamheden, zoals ondersteunen bij de organisatie van evenementen en het redigeren en schrijven van teksten voor bijvoorbeeld nieuwsbrieven en LinkedIn. 

Wat zoeken wij in een managementassistent?

Je bent proactief, deskundig in het plannen en organiseren, kan hoofd- en bijzaken scheiden en kan zelfstandig uitstekend werk leveren. Verder ben je communicatief sterk, discreet, schakel je makkelijk met mensen op diverse niveaus en ben je stressbestendig. 

Jouw profiel: 

  • Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar voor 24-32 uur, werken onder schooltijden is mogelijk. 
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau met minimaal een afgeronde secretariële opleiding op MBO-4 niveau. 
  • Je hebt een aantal jaar werkervaring in een vergelijkbare functie. 
  • Je kan op professioneel niveau werken met MS Office. 
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift is een pré. 

Wat bieden wij jou?

Binnen felix. krijg je een functie waarin je veel ruimte en vertrouwen ontvangt. Een informele en professionele setting en een zeer betrokken team zijn kenmerken die ons kantoor typeren. We hebben aandacht voor de mens achter de medewerker en dit vertaalt zich ook door naar de persoonlijke aanpak naar onze klanten.  

Graag bieden wij jou bij deze functie: 

  • Een salaris tussen de € 3.000 – € 4.200 bruto per maand. 
  • 31 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband. 
  • Onbeperkte ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden om je rol verder uit te bouwen. 
  • Gratis sporten bij een personal trainer met je collega’s.  
  • Iédere dag een gezonde lunch op kantoor. 
  • Werken met fijne klanten waar we trots op zijn! 

Wie zijn wij?

Onze missie is klanten rust en plezier te geven in het ondernemen. Wij combineren meerdere expertises onder één dak en kijken vooral vóóruit in plaats van achteruit. Met ons team van specialisten ontzorgen wij onze klanten volledig op financieel, administratief, bedrijfseconomisch, fiscaal, personeel en juridisch gebied. Bovendien hebben wij een voorliefde voor de hippische sector, bouwsector en de zakelijke dienstverlening.

Zie jij jezelf in deze functie?

Ben jij na het lezen van de vacature enthousiast geworden over deze mooie rol binnen ons kantoor? Dan maken wij graag kennis met jou. Stuur je CV, samen met een motivatiebrief naar werkenbij@felix.nl, t.a.v. Jos Felix. Wil je eerst een kijkje je nemen bij ons kantoor en kennismaken, dat kan zeker! Stuur ons een berichtje.   

Wil je eerst nog meer informatie of heb je vragen? Stuur je vraag naar Armanda of bel naar 038 – 333 7574.

Meer lezen?

Wil je meer weten over werken bij felix.? Bekijk dan ook eens onze ‘Werken bij felix.’ pagina: klik hier. Je vindt daar authentieke, waargebeurde en persoonlijke verhalen van onze mensen. Want de verhalen van onze mensen, vertellen samen het echte verhaal van felix.

Drs. Jos Felix RA/AA
Directeur en bedrijfsadviseur
Jouw contactpersoon

Ik wil kennismaken

Logo felix.
Goudplevier 123
8271 GB IJsselmuiden
Duurzaamheid
felix. en duurzaamheid
Lees het hier
Daar word jij wijzer van
Gratis tips afgestemd op jouw branche
Laat je e-mailadres achter en we houden je op de hoogte van nieuwe regelgeving en andere nieuwswaardigheden.
felix. © 2024 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer | Privacy | Algemene voorwaarden