Samen staan we sterker

Mensen staan bij felix centraal. Zowel jij als klant, maar ook de medewerkers uit ons team. Daarom stellen wij ons graag aan je voor. Je leest niet alleen wat wij voor jou kunnen betekenen als professional, maar ook wie wij zijn buiten kantoor.

Drs. Jos Felix RA/AA

Directeur en bedrijfsadviseur

“Klaar voor een hoger level? Voor een soms impopulaire, maar altijd juiste strategie? Voor een oplossing buiten de bekende paden? Dat is echt mijn ding! Ik help je graag om jouw klanten aan je organisatie te binden. Met oog voor jouw belang.”

mr. Hanneke Beens

Operationeel directeur

”Als operationeel directeur werk ik met heel veel plezier aan een organisatie die op rolletjes loopt. Zo kunnen mijn collega’s zich optimaal richten op onze klanten, zonder dat de gestelde doelen en grote lijnen uit het oog worden verloren.”

 

Jan-Gert Bosman RA

Registeraccountant

“Jij de ondernemer, ik de adviseur. Zo werk ik graag. Samen met jou. Wat je aan mij hebt als samenwerkingspartner? Een goede luisteraar, een nauwkeurige kracht en efficiënte werker. Zo ben je zeker van het beste advies voor jouw probleem, weet je zeker dat alles klopt en kom je niet voor onaangename verrassingen op je factuur te staan.”

financieringsadvies

Jeniene Penninkhof – Van Dieren AA

Financieringsdeskundige & accountant

“Een klant zijn droom waarheid laten worden met een financiering, daar word ik enthousiast van. Ook geef ik advies over ondernemingsstructuur of fiscale optimalisaties: de beste oplossing zoeken voor onze klanten. Het begint met goed luisteren. Echt horen wat er gezegd wordt en de juiste vragen stellen. Van daaruit bouw je een aan goede samenwerking zodat je samen komt tot een advies waar je echt iets aan hebt. Daar kan je bij mij op rekenen.”

Roos van der Schot MKB BA

Assistent accountant

Als assistent accountant stel ik tussentijdse cijfer op, geef ik advies en verzorg ik aangiftes. Daarnaast ben ik belastingadviseur waardoor ik fiscale kansen signaleer voor ondernemers. En mijn hippische bloed? Die kan ik goed gebruiken bij zo’n hippisch kantoor. Bij mij ben je aan het goede adres voor je hippische vragen.’

personeel

Wilbert Prins

P&O Adviseur

“Als P&O adviseur help ik je graag bij het benutten van kansen op het gebeid van personeelsontwikkeling en -beleid. Dit betekent niet dat je je personeel zo min mogelijk betaalt, maar wel dat je zoveel mogelijk gebruik maakt van de fiscale mogelijkheden die er ook op personeelsgebied zijn. Win-win situaties creëren voor zowel werkgever en werknemer, dat is waar ik het voor doe!”

Armanda Kolk

HR Adviseur

“Medewerkers bepalen de kracht van een organisatie én vormen de motor van een groeiend bedrijf. Als HR-adviseur help ik je graag bij het begeleiden en optimaliseren van jouw personeelsbeleid, zodat jouw medewerkers het beste uit zichzelf kunnen halen en jouw onderneming groeit! Heb jij hulp nodig bij het opzetten van een opleidingsbeleid, het uitzetten van een feedbacksessie of bij het opstellen van een RI&E? Als ondernemer kun je met deze vraagstukken bij mij terecht.”

Jolien Felix

Juridisch medewerker

‘Als juridisch medewerker zorg ik ervoor dat klanten hun geld krijgen van hun niet-betalende debiteur door middel van een incassotraject. Ook ondersteun ik onze jurist en niet onbelangrijk: zorg ik ervoor dat elk jaar ons kantoor in kerstsferen is door versiering en een kerstboom.’

Harold Ridderbos

Assistent accountant

‘’Cijfertjes, het liefst de hele dag. In mijn werk kan ik mijn liefde voor cijfertjes optimaal uiten: verwerken van administraties, jaarrekeningen opstellen en aangiftes doen. Door de cijfers goed inzichtelijk te hebben, kan de ondernemer daar juist op sturen. Ik vind het mooi om een ondernemer tips te geven hoe hij er nog beter voor kan staan of nog meer rendement kan behalen. Op cijfers kun je rekenen, net als mij!’’

Bertine van de Wetering

Assistent accountant

“Als ik jouw administratie onder handen mag nemen, dan kun je een precieze en positief-kritische blik verwachten. Kom ik een kans tegen die jij in mijn ogen laat liggen? Dan trek ik bij je aan de bel. Die afwisseling tussen puzzelen en adviseren maken mijn werk extra leuk.”

Edwin van den Berg

Assistent accountant

‘Je kunt mij ook wel zien als de rechterhand van de accountants. Ik voer de administratie van A tot Z voor klanten en bereid vervolgens de jaarrekeningen voor. Een actuele en kloppende administratie is belangrijk, omdat dat het fundament is waar de rest van de advisering op wordt gebouwd. Ook is het uiteraard de sleutel naar betrouwbare jaarcijfers. Ik vind het erg leuk.’

Maureen Postma

Stagiaire Management Assistent

‘Voor mijn opleiding Management Assistent niveau 4 loop ik stage bij felix. Ik zorg voor de in- en uitgaande post, klanten ontvangen, de telefoon oppakken, koffie/thee tijdens afspraken regelen en nog heel veel meer secretariële taken. Dit doe ik met veel plezier!’

Hèlenie Naberman

Administratief medewerkster

Administraties bijhouden en klanten de juiste informatie geven. Dat vind ik mooi! Na mijn studie kan ik eindelijk mijn kennis toepassen in de praktijk. Heerlijk, zeker met zo’n leuk team!

Hester de Velde

Administratief medewerkster

“Mijn dagelijkse bezigheden bestaan uit het verwerken en bijhouden van de administratie van ondernemers. Samen met mijn collega’s zorg ik voor actueel inzicht in de administratie. Zo kunnen ondernemers sturen op juiste cijfers en van daaruit strategische beslissingen nemen. Ik vind het leuk om mijn steentje daaraan bij te dragen.”

Ilse van den Belt

Directiesecretaresse

“Klanten én collega’s ondersteunen. Dat is mijn werk als secretaresse. Schakelen tussen die twee ‘werelden’, vind ik een uitdaging. Ik weet precies wat er speelt. En onderneem actie. Dat doe ik snel, precies én vriendelijk. Mijn doel: glimlachende klanten en collega’s die blind op mij vertrouwen.”

Annelotte Felix

Marketingmedewerker

‘’Klanten vertellen wat wij doen en waarom. Onbekenden (nog 😉 ) laten zien wie Felix is en ze laten zien dat wij ze kunnen helpen zodat hun onderneming verder groeit. Mijn bezigheden zijn onder andere tips en kennis delen via sociale kanalen, organiseren van relatieavonden en de website up-to-date houden. Samen met collega’s en klanten samenwerken om te laten zien hoe Felix jou kan helpen. Afwisseling: elke dag weer een andere uitdaging, dat maakt het erg leuk!’’

Sandra Pelleboer

Facilitair medewerker

“Ik zorg ervoor dat het kantoor er altijd spik-en-span uitziet. Daarnaast verzorg ik voor alle collega’s iedere dag een heerlijke lunch en zorg voor de gezonde tussendoortjes”

Wij laten je weer lachen om je cijfers
Logo felix.
Goudplevier 123
8271 GB IJsselmuiden
Duurzaamheid
felix. en duurzaamheid
Lees het hier
Daar word jij wijzer van
Gratis tips afgestemd op jouw branche
Laat je e-mailadres achter en we houden je op de hoogte van nieuwe regelgeving en andere nieuwswaardigheden.
felix. © 2024 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer | Privacy | Algemene voorwaarden