Samen staan we sterker

Mensen staan bij felix centraal. Zowel jij als klant, maar ook de medewerkers uit ons team. Daarom stellen wij ons graag aan je voor. Je leest niet alleen wat wij voor jou kunnen betekenen als professional, maar ook wie wij zijn buiten kantoor.

Drs. Jos Felix RA/AA

Directeur en bedrijfsadviseur

“Klaar voor een hoger level? Voor een soms impopulaire, maar altijd juiste strategie? Voor een oplossing buiten de bekende paden? Dat is echt mijn ding! Ik help je graag om jouw klanten aan je organisatie te binden. Met oog voor jouw belang.”

mr. Hanneke Beens

Operationeel directeur

“Structuur, voortgang en optimalisatie. Dat is waar ik mee bezig ben als procesmanager. Met veel plezier werk ik aan een organisatie die op rolletjes loopt, zodat mijn collega’s hun kwaliteiten optimaal kunnen inzetten voor onze klanten. Daarnaast geef ik als jurist aan onze klanten helder inzicht in risico’s en kansen. Want met inzicht heb jij de touwtjes in handen en dat geeft rust!”

financieringsadvies

Jeniene Penninkhof – Van Dieren AA

Financieringsdeskundige & accountant

“Een klant zijn droom waarheid laten worden met een financiering, daar word ik enthousiast van. Ook geef ik advies over ondernemingsstructuur of fiscale optimalisaties: de beste oplossing zoeken voor onze klanten. Het begint met goed luisteren. Echt horen wat er gezegd wordt en de juiste vragen stellen. Van daaruit bouw je een aan goede samenwerking zodat je samen komt tot een advies waar je echt iets aan hebt. Daar kan je bij mij op rekenen.”

mr. Lilian Bakker

Bedrijfsjurist

”Ondernemers komen in aanraking met verschillende facetten van het recht. Als bedrijfsjurist denk ik graag mee en streef ik naar praktische adviezen. Mijn werkzaamheden zijn veelzijdig. Het ene moment ben ik bezig met het opstellen of doorlichten van contracten, het andere moment probeer ik namens een ondernemer een deal te sluiten of sta ik in de rechtbank. Naast mijn werkzaamheden als bedrijfsjurist ben ik ook thuis in de hippische sector. Omdat ik zelf jarenlang fanatiek de dressuursport heb beoefend, begrijp ik het hippisch jargon als geen ander.”

Jan-Gert Bosman RA

Registeraccountant

“Jij de ondernemer, ik de adviseur. Zo werk ik graag. Samen met jou. Wat je aan mij hebt als samenwerkingspartner? Een goede luisteraar, een nauwkeurige kracht en efficiënte werker. Zo ben je zeker van het beste advies voor jouw probleem, weet je zeker dat alles klopt en kom je niet voor onaangename verrassingen op je factuur te staan.”

personeel

Wilbert Prins

P&O Adviseur

“Als P&O adviseur help ik je graag bij het benutten van kansen op het gebeid van personeelsontwikkeling en -beleid. Dit betekent niet dat je je personeel zo min mogelijk betaalt, maar wel dat je zoveel mogelijk gebruik maakt van de fiscale mogelijkheden die er ook op personeelsgebied zijn. Win-win situaties creëren voor zowel werkgever en werknemer, dat is waar ik het voor doe!”

Bertine van de Wetering

Assistent accountant

“Als ik jouw administratie onder handen mag nemen, dan kun je een precieze en positief-kritische blik verwachten. Kom ik een kans tegen die jij in mijn ogen laat liggen? Dan trek ik bij je aan de bel. Die afwisseling tussen puzzelen en adviseren maken mijn werk extra leuk.”

Armanda Kolk

HR Adviseur

“Medewerkers bepalen de kracht van een organisatie én vormen de motor van een groeiend bedrijf. Als HR-adviseur help ik je graag bij het begeleiden en optimaliseren van jouw personeelsbeleid, zodat jouw medewerkers het beste uit zichzelf kunnen halen en jouw onderneming groeit! Heb jij hulp nodig bij het opzetten van een opleidingsbeleid, het uitzetten van een feedbacksessie of bij het opstellen van een RI&E? Als ondernemer kun je met deze vraagstukken bij mij terecht.”

Yousef Hannan

Assistent bedrijfseconoom

“Als ondernemer wil je graag ondernemen! Ik help je met alle plezier daarmee door zowel jouw huidige als toekomstige cijfers voor jou te verzorgen om op het juiste moment in te grijpen waar nodig. De kansen die voor je klaar staan gaan we natuurlijk niet laten liggen en gaan we samen het beste eruit halen voor je onderneming.”

Jolanda den Houting

Fiscalist

‘’In dit vak ben ik opgegroeid en vind het fantastisch om er voor te zorgen dat mensen niet te veel belasting betalen. Als collega vind ik het belangrijk dat collega’s altijd bij mij binnen komen lopen om wat te vragen, zo kunnen zij ook weer verder om te klant verder te helpen met ondernemen!’’

Harold Ridderbos

Assistent accountant

‘’Cijfertjes, het liefst de hele dag. In mijn werk kan ik mijn liefde voor cijfertjes optimaal uiten: verwerken van administraties, jaarrekeningen opstellen en aangiftes doen. Door de cijfers goed inzichtelijk te hebben, kan de ondernemer daar juist op sturen. Ik vind het mooi om een ondernemer tips te geven hoe hij er nog beter voor kan staan of nog meer rendement kan behalen. Op cijfers kun je rekenen, net als mij!’’

Hester de Velde

Administratief medewerkster

“Mijn dagelijkse bezigheden bestaan uit het verwerken en bijhouden van de administratie van ondernemers. Samen met mijn collega’s zorg ik voor actueel inzicht in de administratie. Zo kunnen ondernemers sturen op juiste cijfers en van daaruit strategische beslissingen nemen. Ik vind het leuk om mijn steentje daaraan bij te dragen.”

Sienke Riezebos

Secretaresse

“Klanten en collega’s zo optimaal mogelijk bedienen. Dat is mijn drijfveer. Niet alleen in het persoonlijke contact dat ik met klanten heb per mail en telefoon maar ook bij het ondersteunen van mijn collega’s bij het verwerken van administraties. Ik wil alle afspraken met klanten en collega’s die ik maak, altijd nakomen. Afspraak is afspraak past helemaal bij mijn karakter. Ik ben behulpzaam, flexibel en ja… Ook een tikkeltje perfectionistisch, haha.”

Ilse van den Belt

Directiesecretaresse

“Klanten én collega’s ondersteunen. Dat is mijn werk als secretaresse. Schakelen tussen die twee ‘werelden’, vind ik een uitdaging. Ik weet precies wat er speelt. En onderneem actie. Dat doe ik snel, precies én vriendelijk. Mijn doel: glimlachende klanten en collega’s die blind op mij vertrouwen.”

Annelotte Felix

Marketingmedewerker

‘’Klanten vertellen wat wij doen en waarom. Onbekenden (nog 😉 ) laten zien wie Felix is en ze laten zien dat wij ze kunnen helpen zodat hun onderneming verder groeit. Mijn bezigheden zijn onder andere tips en kennis delen via sociale kanalen, organiseren van relatieavonden en de website up-to-date houden. Samen met collega’s en klanten samenwerken om te laten zien hoe Felix jou kan helpen. Afwisseling: elke dag weer een andere uitdaging, dat maakt het erg leuk!’’

Drs. Bert Driessen

Fiscalist

“Saai! Dat zeggen de meeste mensen als ze horen dat ik fiscalist ben. Ze moesten eens weten. Elke dag is anders en er zijn weinig wetten die zo vaak wijzigen als fiscale wetten. Continu bezig met actualiteiten zodat ik de klant het beste kan bijstaan. Reorganisaties in het mkb en vragen over eigen woning of ondernemersfaciliteiten zijn mijn specialiteiten. Maar het leukste is in gesprek gaan met de klant over waar het naar toe moet. Kortom: allesbehalve saai!!!”

Sandra Pelleboer

Facilitair medewerker

“Ik zorg ervoor dat het kantoor er altijd spik-en-span uitziet. Daarnaast verzorg ik voor alle collega’s iedere dag een heerlijke lunch en zorg voor de gezonde tussendoortjes”

Wij laten je weer lachen om je cijfers
Logo felix.
Goudplevier 123
8271 GB IJsselmuiden
Daar word jij wijzer van
Gratis tips afgestemd op jouw branche
Laat je e-mailadres achter en we houden je op de hoogte van nieuwe regelgeving en andere nieuwswaardigheden.
felix. © 2022 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer | Privacy | Algemene voorwaarden | Inloggen klantportaal