Corona-helpdesk
Door de overheid zijn maatregelen aangekondigd om de verspreiding van het corona-virus een halt toe te roepen. Hierdoor wordt jouw bedrijf gedwongen anders te werken. Daarbij helpen wij je graag.
Corona Helpdesk: één team voor al jouw vragen
Lege agenda’s, afgezegde trainingen en geannuleerde orders, personele onderbezetting of juist te weinig werk voor jouw huidige personeelsbestand. De maatregelen voor het bestrijden van de verspreiding van het corona-virus raakt direct én indirect heel veel ondernemers. Dit roept mogelijk ook vragen op bij jou als ondernemer. “Wat kan en moet ik doen? Ik lees over regelingen vanuit de overheid: hoe maak ik daar gebruik van?” Om jou daarin te ondersteunen hebben wij een Corona Helpdesk in het leven geroepen. Graag stellen wij de adviseurs aan jou voor, zodat jij weet wie jij kunt benaderen met jouw specifieke vraag.
- Jenou Prins: regelen van tegemoetkoming in de loonkosten en voor overige vragen over HRM / personeel, denk aan instructie personeel en maatregelen op de werkvloer m.b.t. personeel.
- Lilian Bakker: rechten en verplichtingen werkgever / werknemer, contractuele verplichtingen aan klanten / leveranciers en debiteurenbeheer.
- Jan Rolleman: voor vragen over fiscale maatregelen en voorzieningen, zoals uitstel betaling belasting en overige belastingvraagstukken.
- Jos Felix: regeling bmkb (borgstelling MKB-kredieten) en algemene vragen m.b.t. de bedrijfsvoering.
Dit team heeft al verschillende aanvragen voor deeltijd-WW (inmiddels vervangen door het Noodfonds overbrugging werkgelegenheid) en verzoek uitstel belasting voor een aantal klanten behandeld. Ook in jouw situatie kunnen zij beoordelen wat de mogelijkheden zijn en wat voor jou het meest passend is. Schroom dus niet contact op te nemen! We denken graag met je mee.
Onze dienstverlening aan jou...
verandert voor zover mogelijk niet. Toch ontkomen ook wij er niet aan onze organisatie iets anders in te richten.
Zo werken wij zo veel mogelijk thuis en hopen daarmee potentiële verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Onze bereikbaarheid blijft wel hetzelfde. Je kunt ons telefonisch gewoon bereiken via 038 – 333 75 74. Daarnaast kun je ons natuurlijk een e-mail sturen.
Onze besprekingen doen wij online. Heb jij de komende periode een afspraak staan met (één van onze) adviseurs? Dan ontvang je binnenkort een uitnodiging met duidelijke instructies zodat de bespreking gewoon door kan gaan. We doen dit nu al een paar weken en de uitkomst? Onze klanten missen enkel het lekkere kopje koffie. Dit houd jij daarom van ons tegoed voor later.