Wij zoeken een assistent accountant (32-40 uur)

Ben jij commercieel sterk en enorm bedreven in bedrijfsadministraties? Lees dan zeker even verder.


Over ons

Felix MKB helpt MKB ondernemers succesvol te ondernemen en doet dat al bijna 15 jaar vanuit IJsselmuiden bij de oude Hanzestad Kampen. De relaties van Felix vinden in het team professionals een rechterhand op financieel, administratief, fiscaal, juridisch én, steeds vaker, op HR vlak.

Als werkgever is Felix MKB een plek van onderlinge warme belangstelling, vakmanschap en ontwikkeling. Samen met 14 collega’s sta je om de klant heen. De mensen bij Felix vallen op door hun teamspirit, verantwoordelijkheidsgevoel en voorliefde voor taart. Successen worden regelmatig gevierd!

Over je werkdag

Je start je dag met een kort onderling overleg op kantoor. De uitstekende koffie smaakt je weer goed en je gaat eerst aan de gang met het maken van een screencast video voor een van je MKB klanten. De administratief medewerker bij deze klant had even een vraagje over online boekingen welke je mooi kunt verhelderen met een korte video. Later in de ochtend ga je met de bedrijfsauto langs bij een klant een half uurtje verderop.: Samen werken aan een efficiëntere boekhouding. Na een gezellige lunch op kantoor sluit je je de rest van de middag even op in de spreekkamer. Binnenkort begeleid je een workshop over robotisering van bedrijfsadministraties binnen het MKB. De campagne die je hebt uitgezet via Social Media levert al veel aanmeldingen op. Werk aan de winkel dus!

Je houdt je concreet bezig met:

  • Bedrijfsadministraties verwerken voor het MKB
  • Aangiftes Inkomsten Belasting voor particulieren, ZZP-ers en klein-MKB
  • Advisering MKB op het vlak van geautomatiseerde bedrijfsadministratie
  • Acquisitie en relatiebeheer
  • Mede vormgeven, verder ontwikkelen van de Accountancy dienstverlening vanuit Felix MKB
  • Het meedenken over, en bezig zijn in marketing en communicatie
  • Verzorgen van vakinhoudelijke presentaties

Over jou

  • Je bent bezig met je SPD of HEAO Accountancy opleiding of hebt een van deze opleidingen afgerond
  • Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring
  • Je bent duidelijk commercieel ingesteld
  • Je bent aanstekelijk enthousiast over geautomatiseerde en gerobotiseerde boekhouding
  • Je bent communicatief sterk en kunt omgaan met weerstand
  • Initiatief nemen en pionieren vind je heel normaal
  • Je hebt feeling met marketing

Over ons aanbod

  • Een veelzijdige baan, waarbij geen dag hetzelfde is
  • Een goed salaris en bonus bij goede resultaten van het kantoor
  • 20 vakantiedagen + 11 vakantiedagen extra bij het behalen van jouw doelstellingen (bij fulltime)
  • Elke dag een compleet verzorgde lunch
  • Een leuk team, dat veel samen onderneemt; gezellig snacken, jullie eigen app-groep, bedrijfsuitje, sinterklaas op het werk, BBQ’s in de zomer en jullie eigen feestje met kerst

Over wat verder nog belangrijk is

Aarzel niet te reageren als je denkt de juiste persoon te zijn voor deze vacature. Bij Sollicipuur houden we niet van treuzelen en daarom houden we de lijntjes en procedures zo kort mogelijk. Zodra je gereageerd hebt, ontvang je daarvan een bevestiging. Indiensttreding kan zo spoedig mogelijk.

Geen acquisitie

Felix MKB en Sollicipuur stellen acquisitie naar aanleiding van deze vacature evenals aanbod van kandidaten via andere recruitmentbureaus niet op prijs.


Ilse van den Belt - Hoekman - Directiesecretaresse
Ilse van den Belt - Hoekman
Directiesecretaresse

Kan ik je helpen?

We gaan veilig en zorgvuldig met uw gegevens om. Meer hierover in onze privacyverklaring ».

* = verplicht
Een ogenblik geduld…

Meer actueel

Patty geeft antwoord: Hoe kan ik mijn HR- en salarisadministratie online voeren?
Blog

Patty geeft antwoord: Hoe kan ik mijn HR- en salarisadministratie online voeren?

Onze P&O-specialist Patty Geelen-Kwakkel behandelt maandelijks een vraag, die haar regelmatig gesteld wordt. Vandaag vraag 2: Hoe kan ik mijn HR- en salarisadministratie online voeren?

Lees meer »
JAN-GERT WEET RAAD: Kies voor online boekhouden zonder zorgen! JAN-GERT WEET RAAD: Kies voor online boekhouden zonder zorgen!
Blog

JAN-GERT WEET RAAD: Kies voor online boekhouden zonder zorgen!

In zijn blog Jan-Gert weet raad deelt onze registeraccountant maandelijks bruikbare adviezen. Vandaag raad 1: Kies voor online boekhouden zonder zorgen!

Lees meer »
Kan een werknemer rouwverlof opnemen na het overlijden van een naaste?
Blog

Kan een werknemer rouwverlof opnemen na het overlijden van een naaste?

​Binnen Felix is Patty Geelen-Kwakkel de P&O-specialist. Als geen ander beseft zij dat ondernemen met personeel een hele onderneming is.

Lees meer »
Ondernemen zonder juridische hindernissen dankzij onze experts
Gratis tips en advies

Laat je e-mailadres achter en we houden je op de hoogte van de nieuwste regels en wetten, de actueelste tips en de laatste adviezen.

We gaan veilig en zorgvuldig met uw gegevens om. Meer hierover in onze privacyverklaring ».

Goudplevier 123 8271 gb IJsselmuiden +31 (0)38 333 75 74 info@felix.nl