Wij zoeken een assistent accountant (32-40 uur)

Ben jij commercieel sterk en enorm bedreven in bedrijfsadministraties? Lees dan zeker even verder.

Over ons

Felix MKB helpt ondernemers succesvol te ondernemen en doet dat al bijna 15 jaar vanuit IJsselmuiden bij de oude Hanzestad Kampen. De relaties van Felix vinden in het team professionals een rechterhand op financieel, administratief, fiscaal, juridisch én, steeds vaker, op HR vlak.

Als werkgever is Felix MKB een plek van onderlinge warme belangstelling, vakmanschap en ontwikkeling. Samen met 14 collega’s sta je om de klant heen. De mensen bij Felix vallen op door hun teamspirit, verantwoordelijkheidsgevoel en voorliefde voor taart. Successen worden regelmatig gevierd!

Over je werkdag

Je start je dag met een kort onderling overleg op kantoor. De uitstekende koffie smaakt je weer goed en je gaat eerst aan de gang met het maken van een screencast video voor een van je MKB klanten. De administratief medewerker bij deze klant had even een vraagje over online boekingen welke je mooi kunt verhelderen met een korte video. Later in de ochtend ga je met de bedrijfsauto langs bij een klant een half uurtje verderop.: Samen werken aan een efficiëntere boekhouding. Na een gezellige lunch op kantoor sluit je je de rest van de middag even op in de spreekkamer. Binnenkort begeleid je een workshop over robotisering van bedrijfsadministraties binnen het MKB. De campagne die je hebt uitgezet via Social Media levert al veel aanmeldingen op. Werk aan de winkel dus!

Je houdt je concreet bezig met:

  • Bedrijfsadministraties verwerken voor het MKB
  • Aangiftes Inkomsten Belasting voor particulieren, ZZP-ers en klein-MKB
  • Advisering MKB op het vlak van geautomatiseerde bedrijfsadministratie
  • Acquisitie en relatiebeheer
  • Mede vormgeven, verder ontwikkelen van de Accountancy dienstverlening vanuit Felix MKB
  • Het meedenken over, en bezig zijn in marketing en communicatie
  • Verzorgen van vakinhoudelijke presentaties

Over jou

  • Je bent bezig met je SPD of HEAO Accountancy opleiding of hebt een van deze opleidingen afgerond
  • Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring
  • Je bent duidelijk commercieel ingesteld
  • Je bent aanstekelijk enthousiast over geautomatiseerde en gerobotiseerde boekhouding
  • Je bent communicatief sterk en kunt omgaan met weerstand
  • Initiatief nemen en pionieren vind je heel normaal
  • Je hebt feeling met marketing

Over ons aanbod

  • Een veelzijdige baan, waarbij geen dag hetzelfde is
  • Een goed salaris en bonus bij goede resultaten van het kantoor
  • 20 vakantiedagen + 11 vakantiedagen extra bij het behalen van jouw doelstellingen (bij fulltime)
  • Elke dag een compleet verzorgde lunch
  • Een leuk team, dat veel samen onderneemt; gezellig snacken, jullie eigen app-groep, bedrijfsuitje, sinterklaas op het werk, BBQ’s in de zomer en jullie eigen feestje met kerst

Wat verder nog belangrijk is

Aarzel niet te reageren als je denkt de juiste persoon te zijn voor deze vacature. Dat kun je doen via deze link die naar ons recruitmentbureau Sollicipuur leidt. Onderaan de pagina kun je al jouw contactgegevens, motivatiebrief en cv achterlaten. Bij Sollicipuur is Ronald Kloens ons en jouw contactpersoon. Als je meer informatie wilt, is hij bereikbaar per telefoon (038-8538555) of per mail (ronald@sollicipuur.nl). We houden niet van treuzelen en daarom houden we de lijntjes en procedures zo kort mogelijk. Zodra je via bovenstaande link gereageerd hebt, ontvang je daarvan een bevestiging. Indiensttreding kan zo spoedig mogelijk.

Geen acquisitie

Felix MKB en Sollicipuur stellen acquisitie naar aanleiding van deze vacature evenals aanbod van kandidaten via andere recruitmentbureaus niet op prijs.




Ilse van den Belt - Hoekman - Directiesecretaresse
Ilse van den Belt - Hoekman
Directiesecretaresse

Kan ik je helpen?

We gaan veilig en zorgvuldig met uw gegevens om. Meer hierover in onze privacyverklaring ».

* = verplicht
Een ogenblik geduld…

Meer actueel

​Actueel: Verruiming werkkostenregeling vanaf 2020!
Blog

​Actueel: Verruiming werkkostenregeling vanaf 2020!

Wij houden jou als ondernemer graag op de hoogte van actuele ontwikkelingen. Vandaag een blog van Patty Geelen-Kwakkel: Verruiming werkkostenregeling vanaf 2020!

Lees meer »
​Actueel: Wet Arbeidsmarkt in balans (WAB): wat gaat er wel en niet door? ​Actueel: Wet Arbeidsmarkt in balans (WAB): wat gaat er wel en niet door?
Blog

​Actueel: Wet Arbeidsmarkt in balans (WAB): wat gaat er wel en niet door?

Wij houden jou als ondernemer graag op de hoogte van actuele ontwikkelingen. Vandaag een blog van Hanneke Beens-Westerink: Wet Arbeidsmarkt in Balans (WAB): wat gaat er wel en niet door?

Lees meer »
Jan helpt je verder: Haal fiscaal voordeel uit de aanschaf van je zakelijke auto!
Blog

Jan helpt je verder: Haal fiscaal voordeel uit de aanschaf van je zakelijke auto!

Praktisch advies geven over zaken waarbij De Belastingdienst een rol speelt. Daar blinkt fiscalist Jan Rolleman in uit. Bijvoorbeeld bij fiscaal voordeel halen uit de aanschaf van je auto.

Lees meer »
Ondernemen zonder juridische hindernissen dankzij onze experts
Gratis tips en advies

Laat je e-mailadres achter en we houden je op de hoogte van de nieuwste regels en wetten, de actueelste tips en de laatste adviezen.

We gaan veilig en zorgvuldig met uw gegevens om. Meer hierover in onze privacyverklaring ».

Goudplevier 123 8271 gb IJsselmuiden +31 (0)38 333 75 74 info@felix.nl