Gaat jouw debiteur op vakantie, terwijl jij nog steeds wacht op betaling van jouw facturen?
Niet betalende debiteuren zijn lastig. Ze kosten je tijd, geld en een boel kopzorgen. En laten we wel wezen: ook jouw schoorsteen moet blijven roken. Tijd dus om die openstaande facturen te (laten) innen. Hoe wij van Felix jou hierbij helpen? Lees dan verder.
Vooraf
Voordat wij het incassotraject starten kijken we altijd even met jou mee. Hoe is het debiteurenbeheer verlopen? Voldoet de laatste aanmaning die je hebt gestuurd? Hanteer je bijvoorbeeld algemene voorwaarden met een contractuele rente? Voert de debiteur inhoudelijk verweer? Na een korte inventarisatie gaan we echt voor je aan de slag.
Online portaal
Je kunt je debiteuren gemakkelijk naar ons overdragen via ons online incassoportaal. Wij maken éénmalig voor jou een inlog aan. Vervolgens heb je 24/7 inzicht in de actuele status van al jouw dossiers. Ook nieuwe dossiers kun je op elk gewenst moment naar ons overdragen.
Incassotraject
Een incassobureau stuurt toch alleen maar een paar (dreig)brieven? Nee, wij niet. Wij benaderen jouw debiteur via verschillende kanalen en zitten er kort op. Zo sturen wij niet alleen brieven maar bellen, sms’en en mailen wij vooral. Ook een debiteurenbezoek behoort tot de mogelijkheden. Wij weten als geen ander dat het van belang is debiteuren zo kort mogelijk te houden. Ook bij incasso geldt immers dat de aanhouder wint.
Klantrelatie
Incassobureaus, die helpen toch de relatie met je klant om zeep? Nee, een incassotraject hoeft alles behalve ten koste te gaan van de klantrelatie. Sterker nog: er tussenuit stappen geeft ondernemers vaak veel rust en voorkomt verdere escalatie met de klant. En wil jij graag een zachte aanpak voor jouw debiteur? Geen probleem. Laat het ons weten.
Einde incassotraject
Wij innen 9 van de 10 incassodossiers met succes. Lukt het toch niet om de vordering te incasseren en wil jij graag doorpakken? Ook dat kunnen wij voor je regelen. En doorpakken is niet alleen via het opstarten van een dagvaardingsprocedure. Wist je wel dat je meer mogelijkheden hebt? Zo zijn ook een faillissementsaanvraag of het leggen van conservatoir beslag ultieme drukmiddelen om een debiteur alsnog tot betaling te bewegen. En is doorpakken juridisch niet kansrijk? Ook dat hoor je van ons. Een eerlijk advies staat voorop.
Interesse?
Nieuwsgierig geworden of écht klaar met die ene vervelende debiteur? Wacht niet langer en neem contact op met mr. Lilian Bakker via 038 – 333 75 74 of lilian@felix.nl.